Politică de retur

Conform Legii 449/2003, cu privire la vânzarea produselor în magazine

Produsele ridicate de la sediu/punctul nostru de lucru, NU pot fi returnate dacă nu au un defect de fabricație și dacă nu se pot înlocui cu un alt produs identic.

Se oferă garanție doar dacă produsele au sigiliile de garanție întregi, dacă nu sunt deteriorate produsele, dacă nu prezintă urme de lovituri, pete sau orice alt aspect ce privește folosirea necorespunzătoare a produselor.

Legea spune că nu pot fi denunțate unilateral contractele de furnizare a unor produse care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel că, produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original, având toate accesoriile corespunzătoare, fără a prezenta urme de uzură, de modificare, atât în cazul produsului cât și al accesoriilor acestuia, cu etichetele de garanție intacte și documentele originale care l-au însoțit (factura fiscală, certificatul de garanție, instrucțiunile de utilizare, etc).

Produsele retur care corespund termenilor de garanție se returnează în maximum 14 zile.

Dacă în gazul unui produs care este trimis spre garanție nu se mai poate face nimic, acesta va fi înlocuit cu un alt produs exact ca cel trimis.

Dacă se observă că produsele nu sunt funcționale sau deteriorate în urma montării sau a utilizării incorecte, returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, achitând contravaloarea a celor două transporturi adică, tur-retur.

Renunțarea la cumpărare!

“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Dacă doriți să returnați un produs, o puteți face în cele 14 zile lucrătoare, de la data achiziției, ținând cont de următoarele condiții:

  • să anunțați în scris, în cel mult 14 zile, la adresa firmei sau pe adresele de mail specificate pe site;
  • produsul nu trebuie să fie desigilat;
  • produsele nu trebuie să prezinte urme de zgârieturi;
  • produsul trebuie să fie în stare perfectă de funcționare;
  • produsul nu trebuie să prezinte modificări;
  • taxele de transport vor fi suportate de consumator;

Prin urmare, consumatorul, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea coletului, sau în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, poate să notifice în scris comerciantului, faptul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnării.

La returnarea produsului, nu se acceptă colete cu plată ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita în termen de maxim 14 zile, după ce este verificată starea în care produsele au fost returnate.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. În cazul în care un produs returnat se află într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru reducerea în stadiul inițial sau pentru a putea acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, cheltuielile fiind suferite de acesta. Acestă clauză se aplică conf. Ordonanței de urgență nr. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Cumpărătorului i se va returna contravaloarea produsului, inclusiv taxele de livrare, Vânzător (Fan Courier), în cel mult 14 zile de la data notificării de retragere din prezentul contract. Rambursarea poate fi amânată până la data la care Vânzătorul recepționează produsele. Cheltuielile de transport sunt suportate de către firma noastră doar în cazul produselor defecte din fabricație.

Returnarea la cumpărare nu poate fi invocată dacă:

  • produsele sunt deteriorate (zgârieturi, lovituri);
  • produsele prezintă urmele unor șocuri electrice;
  • produsele nu conțin ambalajul original, în care a fost livrat, sau fără certificat de garanție în original.

În urma unor astfel de invocări, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returul, și de a solicita o taxă pentru aducerea produselor la starea de vandablitate (de produs nou, resigilat sau second-hand) sau, la opțiunea clientului, produsul îi va fi reexpediat pe cheltuiala acestuia.

În cazul retururilor repetate, atunci când se consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție, Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile.

De precizat faptul că, în momentul efectuării unei comenzi online, Clientul declară pe propria răspundere că a luat la cunoștință și este de acord cu cele menționate mai sus.

Orice colet trimis la noi, fără să fie anunțat, cu plată la livrare, va fi refuzat.

*Dacă apar conflicte între betapompe.mc și clienți săi, vor fi rezolvate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu se reușește, conflictul se va rezolva în instanțele de judecată românești, conform procedurilor.